Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Margaret Mead






«Ποτέ μην αμφιβάλετε ότι μια μικρή ομάδα από σκεπτόμενους, δεσμευμένους στον σκοπό τους, πολίτες μπορεί ν’αλλάξει τον κόσμο. Στην πραγματικότητα, είναι και το μόνο που έχει ποτέ συμβεί».
Μ. Mead

Margaret Mead

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Margaret Mead

Margaret Mead, 1948
Γεννημένος( 16/12/1901 )16η Δεκεμβρίου 1901 Philadelphia, Pennsylvania , ΗΠΑ
Πέθανε15 Νοέμβρη 1978 (ηλικίας 76) Νέα Υόρκη( 11/15/1978 )
ΕκπαίδευσηBarnard College (1923)
MA, Πανεπιστήμιο Columbia (1924)
Διδακτορικό Δίπλωμα, Πανεπιστήμιο Columbia (1929)
ΕπάγγελμαΑνθρωπολόγος
ΣύζυγοςΛούθερ Cressman (1923-1928) ο Reo Fortune (1928-1935) Ο Gregory Bateson (1936-1950)

ΠαιδιάBateson Mary Catherine (γεν. 1939)


Margaret Mead (16 Δεκεμβρίου του 1901 - 15 Νοεμβρίου 1978) ήταν ένας Αμερικανός ανθρωπολόγος πολιτιστική , ο οποίος ήταν συχνά χαρακτηρισμένος συγγραφέας και ομιλητής στα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε όλη τη δεκαετία του 1960 και του 1970. Κέρδισε το πτυχίο της στο Barnard College στη Νέα Υόρκη , και ΜΑ και Ph.D. βαθμούς από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια .
Ήταν τόσο popularizer της τις ιδέες της ανθρωπολογίας στη σύγχρονη αμερικανική και δυτική κουλτούρα και σεβαστός, αν αμφιλεγόμενο, ακαδημαϊκό ανθρωπολόγος. Εκθέσεις της σχετικά με τη στάση απέναντι στο σεξ Νότιο Ειρηνικό και τη Νοτιοανατολική Ασία παραδοσιακές κουλτούρες ενημέρωσε επαρκώς το 1960 τη σεξουαλική επανάσταση . Υδρόμελι ήταν υπέρμαχος του να διευρυνθεί σεξουαλικά ήθη μέσα σε ένα πλαίσιο της παραδοσιακής δυτικής θρησκευτικής ζωής.
Ένας αγγλικανός χριστιανική, έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο στην εκπόνηση της αμερικανικής 1979 Επισκοπική βιβλίο της κοινής προσευχής


 Γέννηση, νωρίς την οικογενειακή ζωή, και την εκπαίδευση

Mead, το πρώτο από τα πέντε παιδιά, γεννήθηκε στη Φιλαδέλφεια της Πενσυλβάνια , αλλά μεγάλωσε σε Doylestown . Ο πατέρας της, ο Edward Mead Sherwood, ήταν καθηγητής οικονομικών στο Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσυλβανίας , και η μητέρα της, η Emily (Fogg) Mead,  ήταν ένας κοινωνιολόγος που μελέτησε Ιταλών μεταναστών.  Της Κάθριν αδελφή ( 1906-1907) πέθανε σε ηλικία εννέα μηνών. Αυτό ήταν ένα τραυματικό γεγονός για το υδρόμελι, ο οποίος είχε ονομάσει αυτό το μωρό, και τις σκέψεις του έχασε την αδελφή της διαπότισε ονειροπολήσεις της για πολλά χρόνια.  Η οικογένειά της μετακόμισε συχνά, τόσο νωρίς εκπαίδευση εναλλάσσεται μεταξύ της κατ 'οίκον εκπαίδευση και τα παραδοσιακά σχολεία. Γεννήθηκε σε μια οικογένεια των διαφορετικών θρησκευτικών προοπτικές, έψαχνε για μια μορφή θρησκείας, που έδωσε μια έκφραση της πίστης ότι είχε εξοικειωθεί με τυπικά, τον Χριστιανισμό . Με τον τρόπο αυτό, βρήκε τα τελετουργικά της Επισκοπικής Εκκλησίας να ταιριάζει με την έκφραση της θρησκείας που ζητούσε. Margaret μελετηθεί ένα έτος, το 1919, στο Πανεπιστήμιο DePauw , στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Barnard College , όπου κέρδισε το πτυχίο της το 1923.
Σπούδασε με καθηγητή τον Franz Boas και ο Δρ Ρουθ Μπένεντικτ στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια πριν από την απόκτηση Μάστερ της είναι το 1924.  Mead ορίζεται το 1925 για να κάνουν επιτόπια έρευνα στην Πολυνησία . Το 1926, εντάχθηκε στο Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας , Νέα Υόρκη , ως βοηθός επιμελητή.  Έλαβε το διδακτορικό της δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια το 1929. 
Και οι δύο αδελφές επιζών Mead είχαν παντρεμένος με την γνωστή τους άνδρες. Elizabeth Mead (1909-1983), ένας καλλιτέχνης και δάσκαλος, έγγαμος σκιτσογράφος William Steig , και Priscilla Mead (1911-1959) παντρεύτηκε συγγραφέας Λέων Rosten . Mead είχε επίσης έναν αδελφό, ο Richard, ο οποίος έγινε καθηγητής.
Δεξιότητες παρατήρησης Mead προήλθε από τη γιαγιά και τη μητέρα της. Όταν υδρόμελι ήταν ένα παιδί που θα παρατηρήσει και να καταγράψει τις δράσεις της σε ένα σημειωματάριο. Mead συνειδητοποιήσει τη σημασία της παρατήρησης και καταγραφής σημαντικά ευρήματα.

 Προσωπική ζωή

Υδρόμελι ήταν παντρεμένος τρεις φορές. Ο πρώτος σύζυγός της (1923-1928) ήταν ο Λούθηρος Cressman , ένας φοιτητής θεολογίας κατά τον χρόνο που τελικά έγινε ένας ανθρωπολόγος. Mead χαρακτηρίζονται περιφρονητικά την ένωσή τους ως "γάμο μαθητής μου" στο Blackberry Χειμώνα , ένα παρατσούκλι με το οποίο Cressman λάμβαναν έντονα το θέμα. Ο δεύτερος σύζυγός της ήταν Νεοζηλανδός ο Reo Fortune , ένα Καίμπριτζ πτυχιούχος (1928-1935). Ως ανθρωπολόγος, του Μάγοι της Dobu παραμένει η classicus τόπος της Ανατολικής Παπούα ανθρωπολογίας, αλλά είναι πιο γνωστό, αντί για του Τυχερός αριθμός θεωρία.
Τρίτη και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής γάμος της (1936-1950) ήταν Άγγλος να Gregory Bateson , επίσης απόφοιτος του Cambridge, με τον οποίο είχε μια κόρη, η Μαρία Αικατερίνη Bateson , ο οποίος θα γίνει ένας ανθρωπολόγος. Της ήταν παιδίατρος Μπέντζαμιν Σποκ νωρίς στην καριέρα του. Μετέπειτα γραπτά Σποκ για ανατροφή των παιδιών ενσωματώθηκαν ορισμένες από τις πρακτικές και τις πεποιθήσεις Mead που αποκτήθηκαν από εθνολογική επιτόπιες παρατηρήσεις της, η οποία μοιράστηκε μαζί του? Ειδικότερα, θηλασμό . τη ζήτηση του μωρού και όχι ένα πρόγραμμα .Είναι εύκολα αναγνώρισε ότι Gregory Bateson ήταν η σύζυγος αγαπούσε περισσότερο. Ήταν καταστράφηκε όταν την άφησε, και παρέμεινε αγάπης φίλο του μετά από ποτέ, κρατώντας τη φωτογραφία του δίπλα στο κρεβάτι της, όπου ταξίδεψε, συμπεριλαμβανομένων δίπλα στο νεκροκρέβατο του νοσοκομείου. 
Mead είχε επίσης μια εξαιρετικά στενή σχέση με Ruth Benedict , ένας από τους εκπαιδευτές της. Στην αυτοβιογραφία της για τους γονείς της, με το μάτι μια κόρη του , Μαρία Αικατερίνη Bateson σημαίνει ότι η σχέση μεταξύ Βενέδικτος και υδρόμελι ήταν εν μέρει τη σεξουαλική.  Αν και ποτέ δεν Margaret Mead προσδιορίζονται εαυτό ανοικτά ως λεσβίες ή αμφιφυλόφιλους, οι λεπτομέρειες της σχέσης της με τον Βενέδικτο οδήγησε τους άλλους να εντοπίσει την έτσι. Στα κείμενά της, που πρότεινε ότι πρέπει να αναμένεται ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός ενός ατόμου μπορεί να εξελιχθεί σε όλη τη ζωή. 
Πέρασε τα τελευταία χρόνια της σε μια στενή προσωπική και επαγγελματική συνεργασία με την ανθρωπολόγο Rhoda Metraux , με την οποία έζησε από το 1955 μέχρι το θάνατό της το 1978. Επιστολών μεταξύ των δύο που δημοσιεύθηκε το 2006 με την άδεια της κόρης του Mead  σαφώς εκφράσει μια ρομαντική σχέση.

 Καριέρα και αργότερα στη ζωή

Margaret Mead NYWTS.jpg
Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου , υπηρέτησε ως Mead εκτελεστικός γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας της Επιτροπής σχετικά με τις συνήθειες διατροφής. Διετέλεσε επιμελητής της εθνολογίας στο Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας 1946 - 1969. Ήταν εξελέγη Μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών το 1948.  Δίδαξε στο New School και στο Πανεπιστήμιο Columbia, όπου ήταν επίκουρος καθηγητής 1954 - 1978. Ήταν καθηγητής της ανθρωπολογίας και πρόεδρος του Τμήματος Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Fordham της πανεπιστημιούπολης Κέντρο Λίνκολν 1968 - 1970, ιδρύοντας το τμήμα ανθρωπολογίας τους. Ακολουθώντας το παράδειγμα Ρουθ Μπένεντικτ, Mead εστιάσει την έρευνά της σχετικά με τα προβλήματα της ανατροφής του παιδιού, την προσωπικότητα και τον πολιτισμό. Έχει διατελέσει πρόεδρος της Αμερικανικής Ανθρωπολογικής Εταιρείας το 1960. Έχει κατείχε διάφορες θέσεις στην Αμερικανική Ένωση για την Πρόοδο της Επιστήμης , ιδίως πρόεδρος το 1975 και πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής του διοικητικού συμβουλίου το 1976. 
Mead χαρακτηρίστηκε σε δύο άλμπουμ ρεκόρ που δημοσιεύθηκε από Έθιμα Records . Η πρώτη, που κυκλοφόρησε το 1959, Συνέντευξη Με Margaret Mead, διερεύνησε τα θέματα της ηθικής και της ανθρωπολογίας. Το 1971, είχε συμπεριληφθεί σε μια συλλογή των συνομιλιών από εξέχοντες γυναίκες, αλλά οι γυναίκες Rose, Vol.2: Φωνές των γυναικών στην αμερικανική Ιστορία
Είναι πιστώνεται με την pluralization του όρου « σημειωτική ». 
Στη μετέπειτα ζωή, υδρόμελι ήταν προστάτης πολλών νέων ανθρωπολόγοι και κοινωνιολόγοι, όπως ο Jean Χιούστον
Mead πέθανε από καρκίνο του παγκρέατος στις 15 Νοεμβρίου 1978.

Εργασία

 Ενηλικίωση στη Σαμόα



Σαμόα κορίτσι, γ. 1896


Στον πρόλογο Ενηλικίωση στη Σαμόα , σύμβουλος της Mead, Franz Boas , έγραψε για τη σημασία του:
Ευγένεια, σεμνότητα, οι καλοί τρόποι, σύμφωνα με σαφή ηθικά πρότυπα είναι καθολική, αλλά αυτό αποτελεί ευγένεια, σεμνότητα, πολύ καλούς τρόπους, και σαφή ηθικά πρότυπα δεν είναι καθολική. Είναι διδακτικό να γνωρίζουμε ότι τα πρότυπα διαφέρουν ως προς τους πιο απροσδόκητους τρόπους. 
Ευρήματα Mead άφησε να εννοηθεί ότι η κοινότητα αγνοεί τόσο τα αγόρια και τα κορίτσια έως ότου είναι περίπου 15 ή 16. Πριν από τότε, τα παιδιά δεν έχουν καμία κοινωνική θέση μέσα στην κοινότητα. Mead, επίσης, διαπίστωσε ότι ο γάμος θεωρείται ως μια κοινωνική και οικονομική συμφωνία όπου ο πλούτος, το βαθμό και τις ικανότητές της συζύγου και της συζύγου λαμβάνονται υπόψη.
Το 1983, πέντε χρόνια μετά Mead είχε πεθάνει, Νέα Ζηλανδία ανθρωπολόγος Derek Freeman , που δημοσιεύθηκε Margaret Mead και Σαμόα: Η Δημιουργία και καθαιρέσεις του Ανθρωπολογικού Μύθος , στην οποία προκάλεσε σημαντικές διαπιστώσεις Mead του σχετικά με τη σεξουαλικότητα στην Σαμόα κοινωνία. Βιβλίο Φρίμαν ήταν αμφιλεγόμενη με τη σειρά του: μετά το 1983 η Αμερικανική Ανθρωπολογική Εταιρεία δήλωσε ότι είναι "κακή σύνταξη, αντιεπιστημονικό, ανεύθυνο και παραπλανητικό». 
Το 1999 δημοσίευσε Φρίμαν ένα άλλο βιβλίο, το μοιραίο αστειευόμενος της Margaret Mead: Ιστορική Ανάλυση των Σαμόα έρευνά της , συμπεριλαμβανομένων των ήδη διαθέσιμο υλικό. Οι περισσότεροι ανθρωπολόγοι έχουν από έντονη κριτική από τα επιχειρήματα του Φρίμαν.
. Μια συχνή κριτική του Φρίμαν είναι ότι παρερμηνεύονται τακτικά την έρευνα και τις απόψεις της Mead .Στο πλαίσιο της αξιολόγησης 2009 του διαλόγου, ανθρωπολόγος Πολ Σάνκμαν κατέληξε στο συμπέρασμα ότι:
Υπάρχει τώρα ένα μεγάλο σώμα της κριτικής της εργασίας Φρίμαν από ορισμένες απόψεις, στην οποία Mead, Σαμόα, ανθρωπολογία και εμφανίζονται σε ένα πολύ διαφορετικό φως από ό, τι στο έργο του Φρίμαν. Πράγματι, η τεράστια σημασία ότι ο Freeman έδωσε η κριτική του μοιάζει με «πολύ κακό για το τίποτα» σε πολλούς από τους επικριτές του. 
Το 1996 ο Martin Orans εξέτασε σημειώσεις Mead συντηρούνται στη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου, και πιστώνει της για την έξοδο από το σύνολο των καταχωρηθέντων δεδομένων της διαθέσιμα στο ευρύ κοινό. Orans καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι βασικές επικρίσεις του Φρίμαν, που Mead είχε συνευρεθεί με την τελετουργική παρθένο Fa'apua'a Fa'amu (που αργότερα ορκίστηκε να Freeman ότι είχε παίξει ένα αστείο για το υδρόμελι) ήταν ψευδείς για διάφορους λόγους: πρώτον, υδρόμελι ήταν καλά οι μορφές και η συχνότητα των Σαμόα αστειεύεται? δεύτερο, παρείχε μια προσεκτική λογαριασμό των σεξουαλικών περιορισμών στην τελετουργική παρθένες που του αντιστοιχεί στον λογαριασμό Fa'apua'a Fa'auma'a να Freeman, και, τρίτον, ότι οι σημειώσεις της Mead καθιστούν σαφές ότι είχε κατέληξε στα συμπεράσματά της σχετικά με τη σεξουαλικότητα Σαμόα πριν από την συνεδρίαση Fa'aupa'a Fa'amu. Και καταλήγει ως εκ τούτου, σε αντίθεση με Φρίμαν, που Mead δεν ήταν ποτέ το θύμα φάρσας. Όπως επισημαίνει Orans Mead στοιχεία υποστηρίζουν αρκετά διαφορετικά συμπεράσματα, και ότι τα συμπεράσματά μεντεσέ Mead σχετικά με μια ερμηνευτική, παρά θετικιστική, προσέγγιση στον πολιτισμό. Αξιολογώντας το έργο Mead σε Σαμόα από μια θετικιστική στάση, αξιολόγηση Martin Orans »της διαμάχης ήταν ότι Mead δεν διατύπωσε ερευνητικής ατζέντας της σε επιστημονικούς όρους, και ότι« το έργο της μπορεί σωστά να καταδικασμένος με τη σκληρότερη επιστημονική κριτική απ 'όλα, ότι είναι «δεν είναι καν λάθος». 

Σεξ και Τεμπεραμέντο σε τρεις πρωτόγονες κοινωνίες

Ένα άλλο σημαντικό βιβλίο με υδρόμελι ήταν Σεξ και Τεμπεραμέντο σε τρεις πρωτόγονες κοινωνίες . Αυτό έγινε ένα σημαντικό ακρογωνιαίο λίθο του φεμινιστικού κινήματος , αφού ισχυρίστηκε ότι οι γυναίκες κυριαρχούν στην Tchambuli (τώρα ορθογραφία Chambri ) Λίμνη περιοχή της λεκάνης του Sepik Παπούα Νέα Γουινέα (στο δυτικό Ειρηνικό) χωρίς να προκαλεί ιδιαίτερα προβλήματα. Η έλλειψη της ανδρικής κυριαρχίας μπορεί να ήταν το αποτέλεσμα της Αυστραλιανής κυβέρνησης απαγόρευση του πολέμου. Σύμφωνα με σύγχρονες έρευνες, τα αρσενικά είναι κυρίαρχο σε όλη Μελανησία (αν και ορισμένοι πιστεύουν ότι οι γυναίκες μάγισσες έχουν ειδικές δυνάμεις). Άλλοι έχουν υποστηρίξει ότι υπάρχουν ακόμη πολλά πολιτιστικά διακύμανση σε όλη τη Μελανησία, και ιδιαίτερα στο μεγάλο νησί της Νέας Γουινέας . Επιπλέον, οι ανθρωπολόγοι συχνά παραβλέπουν την σημασία των δικτύων της πολιτικής επιρροής στις γυναίκες. Οι επίσημες ανδροκρατούμενη ιδρύματα χαρακτηριστική ορισμένες περιοχές με υψηλή πληθυσμιακή πυκνότητα δεν ήταν, για παράδειγμα, παρουσιάζουν με τον ίδιο τρόπο σε Oksapmin, Δυτική Sepik επαρχία, μια πιο αραιοκατοικημένη περιοχή. Πολιτιστικές σχέδια υπήρχαν διαφορετικές από, ας πούμε, Mt. Χάγκεν. Θα ήταν πιο κοντά σε εκείνα που περιγράφονται από τον Mead.
Mead δήλωσε ότι οι άνθρωποι Arapesh, επίσης, στην Sepik, ήταν ειρηνιστές , αν και σημείωσε ότι το κάνουν κατά καιρούς συμμετάσχει σε πόλεμο. Παρατηρήσεις της σχετικά με την ανταλλαγή των οικοπέδων μεταξύ των κήπων Arapesh, την ισότιμη έμφαση στην ανατροφή των παιδιών, και την τεκμηρίωση της κατά κύριο λόγο των ειρηνικών σχέσεων μεταξύ των συγγενών είναι πολύ διαφορετικές από τις «μεγάλο άνδρα» οθόνες της δεσπόζουσας θέσης που τεκμηριώνεται με περισσότερες στρωματοποιημένη Νέα Γουινέα πολιτισμών - π.χ., από τον Andrew Strathern. Είναι ένα διαφορετικό πολιτιστικό πρότυπο.
Εν συντομία, η συγκριτική μελέτη της αποκάλυψε ένα πλήρες φάσμα των αντίθετων ρόλων των δύο φύλων:
  • "Μεταξύ των Arapesh, τόσο οι άνδρες όσο και γυναίκες ήταν ειρηνικές και στην ιδιοσυγκρασία ούτε οι άνδρες ούτε οι γυναίκες αποτελούσαν τον πόλεμο.
  • "Μεταξύ των Mundugumor, το αντίθετο ίσχυε: τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες ήταν πολεμοχαρής στην ιδιοσυγκρασία.
  • "Και η Tchambuli ήταν διαφορετική τόσο από τους άνδρες» primped »και περνούν τον χρόνο τους ίδιους τους διακόσμηση, ενώ οι γυναίκες εργάζονταν σκληρά και ήταν οι πρακτικές αυτές -.. Το αντίθετο για το πώς θα φαινόταν στις αρχές του 20ου αιώνα στην Αμερική» 

 Άλλες περιοχές έρευνας

Mead έχει πιστωθεί με το να πείσει την αμερικανική εβραϊκή επιτροπή για να υποστηρίξει ένα σχέδιο για να μελετήσει Ευρωπαϊκό Εβραϊκό χωριά, shtetls , στην οποία μια ομάδα ερευνητών θα διεξάγουν τις συνεντεύξεις με μάζα Εβραίων μεταναστών που ζουν στην πόλη της Νέας Υόρκης. Η προκύπτουσα βιβλίο, αναφέρεται ευρέως εδώ και δεκαετίες, δημιουργήθηκε δήθεν το εβραϊκό στερεότυπο μητέρα , η μητέρα έντονα την αγάπη, αλλά τον έλεγχο μέχρι το σημείο της κάλυψης, καθώς και η καλλιέργεια ενοχής στα παιδιά της μέσω των δεινών που φανερά να αναλάβει για την περιφρούρησή τους. 
Έχει, επίσης, ίδρυσαν από κοινού το παραψυχολογική Ένωση , μια ομάδα που μάχεται για την πρόοδο της παραψυχολογίας και ψυχικών ερευνών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου