Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

Το καθεστώς έριξε τη σελίδα στο Facebook που συντόνιζε τις κινητοποιήσεις των μαθητών – Πρακτικές καθεστώτων Μέσης Ανατολής -Αποστομωτική απάντηση μαθητή


ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 7 ΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ


Το καθεστώς, ακολουθώντας πραχτικές ανελεύθερων καθεστώτων τύπου Μέσης Ανατολής, έριξε (είτε το ίδιο είτε μέσω εκφοβισμού) τη σελίδα στο Facebook που συντόνιζε τις μαθητικές κινητοποιήσεις. Αυτό που τρόμαξε το καθεστώς ήταν ο συνδυασμός της μη ελεγχόμενης από κανέναν (ούτε βέβαια από τον ΣΥΡΙΖΑ) αγωνιστικής κινητοποίησης με την μαζικότητα των κινητοποιήσεων αυτών. Δηλαδή: Ανεξάρτητα κινήματα + μαζικότητα αυτων των κινημάτων = Ο τρόμος κάθε καθεστώτος.

Ακολουθούν τα ρεπορταζ:


Την Πέμπτη (6/11) στα Προπύλαια στις 12:00 έχει οριστεί το νέο αγωνιστικό ραντεβού της εκπαιδευτικής κοινότητας.


Αυταρχικές κυβερνητικές πραχτικές και μεθοδεύσεις για να πλήξουν τις κινητοποιήσεις

Ενώ συνεχίζονται οι καταλήψεις σε Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας και ο κυβερνητικός αυταρχισμός εντείνεταιδιαπιστώθηκε, το απόγευμα της Τετάρτης ότι ”έπεσε” η σελίδα “ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ,ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ”στο Facebook.
Η σελίδα λειτουργούσε ως κέντρο επικοινωνίας, συντονισμού των κινητοποιήσεων και πληροφόρησης των μαθητών που συμμετέχουν στις καταλήψεις σχολείων, σε όλη την Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται ότι είχε προηγηθεί επικοινωνία του υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου με την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τον προϊστάμενο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλη Σφακιανάκη.
“Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου επικοινώνησα με την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και με τον κ. Μανώλη Σφακιανάκη και τους είπα ότι αν είναι μαθητική η σελίδα στο facebook έχει καλώς, είναι η χρησιμοποίηση της τεχνολογίας από μαθητές. Αν, όμως, είναι ένας άνθρωπος μίας άλλης ηλικίας που θέλει να καθορίσει την λειτουργία των σχολείων τότε υπάρχει πρόβλημα. Ζήτησα το σχετικό έλεγχο. Αυτό έγινε προς τον κ. Σφακιανάκη χθες(4/11) το βράδυ και μετά την συζήτηση που είχαμε, σήμερα (5/11) το πρωί προς την κα Κοτζαμάνη,  δηλώσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας.
Η νεολαία, ο μεγάλος απών από τις λαϊκές κινητοποιήσεις των τελευταίων χρόνων (όχι και αυτές εντυπωσιακές), μοιάζει να επανεμφανίζεται κάπως στο αγωνιστικό προσκήνιο και στο στίβο των δρόμων.
Είναι μια αναλαμπή οι πρόσφατες μαθητικές κινητοποιήσεις ή μια ελπιδοφόρα αρχή που μπορεί να βάλει τα θεμέλια μια νέας κινηματικής ανάτασης και κινηματικής ανατροπής;
Αγωνιστικός αναβρασμός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στα σχολεία απ’ άκρο εις άκρον της χώρας και σε αρκετά από αυτά οι μαθητές προχωρούν σε μαχητικές καταλήψεις, ενώ μεγάλες μαθητικές πορείες διεξάγονται σε σειρά πόλεις, ξεκινώντας από την Αθήνα.
Η κυβέρνηση, σε αγαστή συνεργασία με τμήματα της ελεγχόμενης δικαιοσύνης λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα , προκειμένου να καταστείλει εν τη γενέσει της τη μεγάλη μαθητική κινητοποίηση ενάντια στο νόμο για το «νέο λύκειο» αλλά και στην υποχρηματοδότηση και υποβάθμιση της παιδείας.
Στον απόηχο των δυναμικών συγκεντρώσεων και πορειών που πραγματοποίησαν οι μαθητές στους δρόμους των μεγάλων πόλεων της χώρας και ενώ οι καταλήψεις ανέρχονται σε εκατοντάδες, η κυβέρνηση αποκαλύπτει τις προθέσεις της.
Το πρωί της Τρίτης (4/11), ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος διεμήνυσε προς την μαθητική κοινότητα ότι δεν θα ανεχθεί τη συνέχιση των κινητοποιήσεων και θα δρομολογήσει, εφόσον οι τελευταίες συνεχιστούν τις επόμενες μέρες, τηναναπλήρωση των μαθημάτων κατά την διάρκεια των αργιών και των διακοπών του Πάσχα.

(ΠΡΟΣΟΧΗ:) Λίγες ώρες νωρίτερα, η κυβέρνηση αποκάλυπτε το αποκρουστικό πρόσωπο του αυταρχισμού στηΛαμίαΠιο συγκεκριμένα, λιγό πριν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (3/11), η αστυνομία, παρουσία εισαγγελέα, πραγματοποίησε έφοδο και συνέλαβε 9 μαθητές στο 1ο Ενιαίο Λύκειο της πόλης, ενώ λίγοι ώρα αργότερα συνελήφθησαν και οι γονείς αυτών.

Τα ξημερώματα της Τρίτης όλοι αφέθηκαν ελεύθεροι, ενώ σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία και θα παραπεμφθούν σε δίκη.


Σε αναβρασμό οι μαθητές – υπό κατάληψη εκατοντάδες σχολεία

Την ώρα που εκπαιδευτικοί και φοιτητές βρίσκονται σε αναβρασμό, λόγω των προωθούμενων «μεταρρυθμίσεων», έρχονταιοι μαθητές στο προσκήνιο. Εκατοντάδες σχολεία βρίσκονται σε κατάληψη. Τη Δευτέρα (3/11) ο αριθμός των σχολείων που βρίσκονταν υπό κατάληψη ήταν πάνω από 500.
Την Τρίτη, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι τα κατειλημμένα σχολεία ανέρχονται σε 364, αριθμός αξιοσημείωτος αν αναλογιστεί κανείς τις απειλές και τον αυταρχισμό της κυβέρνησης.
Κύκλοι από το χώρο της εκπαίδευσης ανέφεραν στην Iskra ότι τα κατειλημμένα σχολεία αποτελούν περίπου το ¼ του συνόλου, γεγονός εντυπωσιακό, υπογράμμιζαν, αν ληφθεί υπόψην ο τρόπος οργάνωσης (μέσω του facebook και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης).

Το “νέο λύκειο” της κυβέρνησης

Τη Δευτέρα (3/11), δεκάδες σχολεία βρίσκονται σε κατάληψη, ενώ οι μαθητές, με τις συντονιστικές επιτροπές τους, διαδήλωσαν στο κέντρο της Αθήνας και τις άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας ενάντια στην υποβάθμιση καιυποχρηματοδότηση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της παιδείας και κυρίως διαδήλωσαν ενάντια στο νομοσχέδιο για το «νέο λύκειο».
Η φιλοσοφία του νομοσχεδίου είναι πλήρως συνυφασμένη με αυτή των μνημονιακών πολιτικών.
Το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας μετατρέπει το λύκειο σε εξεταστικό κέντροσπρώχνει χιλιάδες μαθητές προς την κατάρτιση και ανοίγει διάπλατα τις πόρτες στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κατάρτισης. Οι μαθητές διαμαρτύρονται για το «νέο σχολείο», την Τράπεζα Θεμάτων, τις συγχωνεύσεις τμημάτων και τις καταστροφικές πολιτικές που εφαρμόζονται στη δημόσια εκπαίδευση.
Υπενθυμίζουμε ότι το «νέο λύκειο» προβλέπει πανελλαδικές εξετάσεις και για τα τρία χρόνια φοίτησης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μια παιδεία για τους έχοντες, για τους λίγους, για όσους μπορούν να αντέξουν το ψυχολογικό και οικονομικό κόστος τριών χρόνων πανελλαδικών εξετάσεων για την απόκτηση του απολυτηρίου του νέου γενικού λυκείου. Λιγότερη, φτωχότερη και πιο υποβαθμισμένη εκπαίδευση για τους πολλούς, στενή και εφήμερη κατάρτιση.
Είναι φανερό ότι στόχος του νομοσχεδίου είναι να χωριστούν από νωρίς με ταξικά και άδικα κριτήρια οι μαθητές.
Συγκεκριμένα, τελειώνοντας το Γυμνάσιο γίνεται το ξεσκαρτάρισμα: γενικό ή τεχνολογικό λύκειο ή μεταγυμνασιακή κατάρτιση. Στόχος τους, να σπρώξουν περισσότερα παιδιά σε μια τεχνική εκπαίδευση που την κρατούν σκόπιμαυποβαθμισμένη, χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και προοπτική. Και μετά να τα παραδώσουν, φθηνό εργατικό δυναμικό, στην «αγορά εργασίας».
Σ’ ό,τι αφορά την τεχνολογική επαγγελματική εκπαίδευση, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο την υποβαθμίζει δραματικά, παραδίδοντάς την στις πρόσκαιρες ανάγκες της αγοράς.

(ΠΡΟΣΟΧΗ): Επιπλέον καθιερώνεται η μαθητεία, δηλαδή η απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία ακόμα και ανήλικων μαθητών στους εργοδότες ως υποκατάστατο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.


Αναβιώνουν τα μαθητοδικεία

Παράλληλα, η εισαγγελία του Αρείου Πάγου αναμιγνύεται ενεργότερα στις εξελίξεις, με την Ευτέρπη Κουτζάμανη να ζητά την Τρίτη το απόγευμα από τους κατά τόπους εισαγγελείς «να μεριμνήσουν για την κανονική λειτουργία των σχολείων».
Στην ουσία, η ανώτατη λειτουργός παραπέμπει σε παλαιότερη εγκύκλιο, η οποία προβλέπει και αυτόφωρες συλλήψειςγια καταστροφές στα σχολεία. Σε περιπτώσεις «εξεζητημένης εγκληματικής» συμπεριφοράς από ανήλικους μαθητές, η εγκύκλιος προβλέπει έρευνα για τυχόν παραμέληση εποπτείας από τους γονείς τους, έτσι ώστε να ασκηθεί σε βάρος τουςποινική δίωξη. Πάντως, μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί φαινόμενα καταστροφών ή εξωσχολικών παρεμβάσεων.
Η κυβέρνηση επιχειρεί να διαμορφώσει ένα δυσμενέστερο πεδίο για τις κινητοποιήσεις, σχεδιασμός ο οποίος περνά και μέσα από την αναβίωση των επονείδιστων «μαθητοδικείων».
Όπως είναι εύκολο να αναλογιστεί ο καθένας, η πολιτική υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης έχει δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα, ενώ και η πολιτική απόφαση για την απόλυση χιλιάδων σχολικών φυλάκων, στα πλαίσια της λεγόμενης εργασιακής εφεδρείας, έχει μετατρέψεις τις σχολικές εγκαταστάσεις σε «ξέφραγα αμπέλια».
Για την κατάσταση αυτή στα σχολεία, η κυβέρνηση όχι μόνο δεν λαμβάνει μέτρα αντιμετώπισης των προβλημάτων, αλλά αντίθετα είναι πολύ πιθανό να μεταχειριστεί ακόμα και «προβοκάτσιες», προκειμένου να απονομιμοποιήσει το δίκαιο αγώνα των μαθητών.


Ξυλοδαρμό μαθητών και προσαγωγές καταγγέλλουν στο Χολαργό

Αγανάκτηση και ανησυχία για τα γεγονότα που συνέβησαν το βράδυ της Κυριακής 2 Νοεμβρίου στο Χολαργό σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων του 1ου Λυκείου της περιοχής, που εκφράζει την έντονη δυσφορία του για τα πρωτοφανή περιστατικά που διαδραματίστηκαν,σύμφωνα με όσα λέει εκπρόσωπος του Συλλόγου, κυρία Έφη Παπαδάκη:
«Πληροφορηθήκαμε ότι τέσσερις μαθητές του Λυκείου μας προσήχθησαν από διαφορετικά σημεία της πόλης μας στα γραφεία της Αστυνομίας προληπτικά για εξακρίβωση στοιχείων. Κατ’ αρχήν εκφράζουμε την αντίθεσή μας, επειδή οι προσαγωγές έγιναν από άντρες της Ασφάλειας, χωρίς να επιδείξουν ταυτότητες, με αποτέλεσμα τα παιδιά να μας λένε ότι μέχρι να φτάσουν στο τμήμα ήταν τρομοκρατημένα, γιατί δεν ξέρανε σε ποιου πραγματικά το αυτοκίνητο είχαν μπει».
Και προσθέτει σημειώνοντας ότι η συνέχεια του περιστατικού ήταν ακόμη πιο ανησυχητική μετά την πληροφόρηση ότι αστυνομικοί κυνήγησαν δύο μαθητές Γυμνασίου τους οποίους υποπτεύθηκαν για διάρρηξη της εισόδου του 1ου Γυμνασίου:
«Τους φόρεσαν χειροπέδες και τους προσήγαγαν στο Α.Τ. Χολαργού. Ένας εξ αυτών χτύπησε με κλωτσιές τον ένα μαθητή στο σώμα και με γροθιά στο πρόσωπο, ενώ τον κλώτσησε στη συνέχεια και μέσα στο αστυνομικό τμήμα», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με επιστολή που ανήρτησε στο ιστολόγιό του ο Σύλλογος Γονέων συνόδευσε τους μαθητές του Λυκείου Χολαργού στην πορεία που πραγματοποίησαν στις 3 Νοέμβρη στο αστυνομικό τμήμα Χολαργού. Στη συνάντηση που είχαν με την Διοικήτρια του Α.Τ. Χολαργού, μαζί με τους εκπροσώπους  των μαθητών, και εκπρόσωπο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Περικλής». Όπως επισημαίνεται στην επιστολή τους:
«Εκφράσαμε  την  έντονη δυσφορία μας για τα γεγονότα και την έντονη ανησυχία μας για την ασφάλεια των παιδιών. Εξηγήσαμε ότι με τέτοιες ενέργειες διασαλεύεται η τάξη στην πόλη μας, οι πολίτες –πολύ δε περισσότερο τα παιδιά μας– τρομοκρατούνται και ότι η αστυνομία αντί να επιτελεί το ρόλο της που είναι η προστασία των πολιτών επιτυγχάνει το αντίθετο αποτέλεσμα. Η κ. Διοικήτρια μάς είπε ότι δεν υπέπεσε στην αντίληψή της το γεγονός και ότι μέριμνά της είναι η εμπιστοσύνη και η ασφάλεια των πολιτών. Στη συνέχεια και μετά από μια πρώτη έρευνα διαπίστωσε τη βασιμότητα της καταγγελίας και δήλωσε ότι θα διατάξει ΕΔΕ».
Ο Σύλλογος Γονέων του 1ου Λυκείου ζητά την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων, ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον τέτοιες συμπεριφορές, οι οποίες καταπατούν συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα, όπως υποστηρίζουν.
«Τα παιδιά μας, όλων των γονιών τα παιδιά, δεν χρειάζονται ούτε ξύλο, ούτε αστυνομική επίβλεψη. Αντιθέτως, χρειάζονται νουθεσία, αγάπη, συμπαράσταση και μόρφωση καθολική και όχι επιλεκτική. Χρειάζονται δασκάλους που σήμερα δεν επαρκούν, χρειάζονται γνώση ουσιαστική κι όχι τον εξεταστικό μαραθώνιο των τριών ετών του “Νέου Λυκείου”, που στραγγαλίζει την κριτική σκέψη, αφυδατώνει τη δημιουργικότητά τους κι  αδειάζει τις τσέπες των γονιών  υπέρ των φροντιστηρίων», καταλήγουν στην επιστολή τους.

πηγη:http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2014/11/06/%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%84%CF%8E%CF%82-%CE%AD%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-facebook-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%83/


“Παιδιά, μίλησε ο Άδωνις”: Αποστομωτική απάντηση μαθητή στον Άδωνι Γεωργιάδη

Και οι μαθητές τα βάλανε με τον Άδωνι Γεωργιάδη. Μετά από ένα μήνυμα του στον twitter όπου έγραφε: “Καταλήψεις σε σχολεία; Η λύση απλή. Κάθε μέρα κατάληψης θα μετράμε τις απουσίες. Μόλις συμπληρωθεί ο αριθμός, περάστε το επόμενο έτος” μαθητής που συμμετέχει στις καταλήψεις, δεν άντεξε και στη σελίδα της “Πανελλήνιας Κατάληψης” έγραψε κι έδωσε την εξής αποστομωτική απάντηση:

Παιδια,μιλησε ο Αδωνις.. Εχει στειλει τα παιδια του στα καλυτερα ιδιωτικα της χωρας, θα τα κανει μεγαλοεπιστημονες ενω αυτα θα ξυνονται ολη μερα μονο και μονο γιατι εχει ολες τις ακρες, την ιδια στιγμη που εμεις αντι να προσπαθησουμε για ενα πιο δικαιο αυριο, διαβαζουμε ατελειωτες ωρες, δινουμε αμετρητα λεφτα στην παραπαιδεια και στα φροντιστηρια μονο και μονο γιατι; Για να καλυψουμε τις αναγκες ενος δουλοπρεπους εκπαιδευτικου συστηματος που μοναδικος του σκοπος ειναι το χαντακωμα και η αποτυχια ολο και περισσοτερων νεων παιδιων…
Γιατι πρεπει απο τα 15 μου χρονια και απο αυτα που θα κανω στην φετινη μου ταξη να εξαρτιεται ολη μου η ζωη;
Γιατι να μην εχω την ευκαιρια να διορθωσω ενα μου στραβοπατημα;
Γιατι μια ζωη να πρεπει να σκυβουμε το κεφαλι και κανουμε αυτο που μας λενε οσο βλαβερο αν ειναι για εμας…
Και πειτε εστω, οτι μερικοι τα καταφερνουν, και βγαινουν νικητες μεσα απο την μαχη τους με αυτο το αθλιο συστημα εκπαιδευσης που επικρατει στην χωρα μας…Μετα; Τι γινεται; Δουλεια που ακριβως;


ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΦΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΗΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ, ΠΕΤΑΜΕΝΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΑΤΕΛΕΙΩΤΩΝ ΩΡΩΝ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ, ΑΓΧΟΥΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΙΑΣΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ; ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΦΑΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ; ΠΟΥ Η ΛΕΞΗ ”ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ” ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ…ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ 26,6% ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ;

Κοιταξτε λοιπον χαλια..ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ!

πηγη:agonaskritis.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου