Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Καινούργιο άλμπουμ από Robert Plant 'Rainbow' | Official Track



"Μόνο εγώ, ο Mick Jagger και ο Rod Stewart μείναμε." Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων ο frontman των θρυλικών Led Zeppelin σε δημοσιογράφο της Telegraph, με αφορμή την κυκλοφορία του "lullaby... And the Ceaseless Roar", του νέου -και ίσως τελευταίου- δίσκου της καριέρας του, τον οποίο έγραψε και ηχογράφησε μαζί με τους The Sensational Space Shifters, τη μπάντα που τον συνοδεύει τα τελευταία χρόνια και στα live του.
Πρόκειται για το 10 solo album του θρυλικού μουσικού και τραγουδιστή, ο οποίος μέσα στους τελευταίους 18 μήνες έχει δώσει πάνω από 100 συναυλίες. "Πολλοί συνάδελφοί μου με θεωρούν τρελό που δουλεύω ακόμα τόσο σκληρά. Αλλά περνάω πολύ καλά, αγαπώ τη δουλειά μου και εκτιμώ πολύ τους συνεργάτες μου -είναι η καλύτερη παρέα. Είμαι αισιόδοξος, δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι που δεν μπορώ να κάνω." δηλώνει στην Καναδέζικη Global News.
Σύμφωνα με τις πρώτες κριτικές, ο ρομαντισμός είναι ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του νέου άλμπουμ -του πιο προσωπικού ίσως δίσκου από τη solo καριέρα του μέχρι σήμερα. "Καλλιτεχνικά, λατρεύω τις ανθρώπινες σχέσεις και τις φιλίες. Δεν είμαι πολύ καλός στο να φροντίζω να επιβιώνουν στο χρόνο, ωστόσο με συνεπαίρνουν." δηλώνει ο 65χρονος Plant, ο οποίος χώρισε πρόσφατα με την τραγουδίστρια Patty Griffin -με την οποία συζούσε στο Austin του Texas- και επέστρψε στα Midlands της Αγγλίας από όπου και κατάγεται.
"Εδώ και χρόνια ταξιδεύω με οδηγό μου και πυξίδα μου τη μουσική μου -έχω γυρίσει σε πολλά μέρη, έχω γνωρίσει πολλούς ανθρώπους. Όποιος ακούει τα τραγούδια μου, με ακολουθεί σ'αυτή μου την περιπλάνηση."
Πάρτε μια γεύση από την νέα δισκογραφική δουλειά του 65χρονου Βρετανού, με το "Rainbow", μία από τις επιλογές των παραγωγών του En Lefko 87.7 για το μήνα Σεπτέμβριο.

To "lullaby... And the Ceaseless Roar" κυκλοφορεί στις 9 Σεπτεμβρίου από την Warner.



πηγη:http://enlefko.fm/robert-plant

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου